Hej o hå

Denna dag har jag inte gjort många knop. Men vi har iaf varit iväg till hotellet och fått information. På söndag har vi vårat första pass! Alltså detta hotell är meeega stort. Kommer troligtvis ta hela säsongen innan jag hittar överallt!;) Skönt iaf att jag, Allyson, Linda och Emma jobbar på samma hotell! Allting lät skitbra och personerna som typ "har hand om oss" är jätte trevliga!:) Så just nu känns det inte som de kan bli bättre!:)

Annars har jag spenderat kvällen hos A och L. Fan vad jag tycker om de människorna, otroligt hur nära man kommer varandra under en sådan kort tid. Men ja efter att typ spenderat hela min vakna tid med dem sen jag kom så är de kanske inte så konstigt!?:)


Jag och Allyson påväg till informationsmötet på jobbet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0