hihih

I förrgår när vi var i Sverige så var vi ju och käka pizza som jag nämnde tidigare.. Men de roliga var att när vi väl kom in dit och hade satt oss så höll han som jobbar där fortfarande på med att ställa allting till rätta.. vi hängde nämligen på låset;) haha..

Så han tog våra beställningar och sedan gick in i köket.. Där satt vi och småsnackar lite och kollar på tvn.. Det var någon dam i slöja som höll på att skära till lever och kotunga vilket gjorde oss liiiite illa till mods.

helt plötslig kommer pizzagubben utspringandes och bara kollar på oss och sedan på tv och sedan på oss igen och så säger han till mig..

Han - ahaa jag trodde du spelade turkisk musik från din telefon..
Jag - haha va, nej det är Tvn..
Ally - Hahah han trodde garanterat att du var turk!

sedan kommer han med pizzorna efter ett litet tag..

Han - Vart kommer du ifrån?
Jag - jag är helsvensk!
Han - neej seriöst, jag trodde absolut att du var turkisk du ser inte alls svensk ut!
Jag - hehe mmm jo jag får höra det en del...
Ally - Hon kan ju prata lite turkiska.. jaa vad hette det nu igen då.. jaaa valla..
Han - Ohhh haha jaaa valla yaa!

Sen går han igen och Ally säger "ja va betyder Valla nu igen?" ... då hon får svaret döö allyson, döö!!


Haha jaa lite kul var det faktiskt. Så komiskt på något sätt! haha!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0