konstig känsla..

Där var den dagen över.. Erik ringde sönder mig imorse.. De var något problem så både jag och Minna fick börja 2 timmar tidigare för att hjälpa till på rummen. Så 13-22.30 idag.. Under kvällen började vi båda må illa så vi fick ta en paus för att inte svimma och kände även att vi höll på att spy.. De började med att Minna kände sig dåligt.. sen när väl hon mådde lite bättre så kom de på mig.. Hel skumt.. och känner mig fortfarande inte helt 100 :( Vi började fundera på om det kan ha varit maten eller så eftersom vi båda mådde riktigt dåligt!!:/

Men jaa.. det är lika bra att sova nu.. imorgon kör vi 12-22.30...


Jag och Minna förra veckan när vi chillade lite i ena barnrummet;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0