Onsdag

Schysst att jag typ har nästan sovigt i 12 timmar.. Vaknade upp för kanske 40 min sen men har legat kvar i sängen och gör de fortfarande. Tänkte jag kunde slå på tvn men nej den ville inte funka just nu.

Igår så var det perfekt att vi alla var iväg på kurs. För på tisdagar har vi nämligen städaren här som gör fint i våra lägenheter. Så innan vi drog bad jag min roomie att diska upp allt för annars skulle köket bli lämnat som de var. De gjorde hon snällt..Efter 3 dagar(!!!!) Direkt efter kursen så gick jag in till grannarna och stanna där. Men sprang in en gång hit under kvällen för att hämta en sak.. vad ser jaag?!?! Jooo hela jävla köket i kaos!! Då har min roomie bjudigt över två folk på middag och de har inte tagit bort ett piss och bara låtit allt stå.. Jag fucker ur totalt och ringer upp henne och säger "Nu jävlar gör ni ordning i köket, det ser ju förjävligt ut!!"

Igår när jag kom hem så blänkte köket fint! haha yepp, man ska ha respekt mot de äldre även om det bara är ett år!;D Dock är ena tjejen 26.. så jag förstår inte vart självdiciplinet finns innanför hennes hjärna. Den andra är 19 och kommer från bålsta..säger sig själv att det är tomt där innanför..  Nej jag ska inte va dum, men att ta bort efter sig o skölja av tallriken och kanske fråga "ska jag hjälpa till med något mer?" sitter iaf i ryggraden hos mig, de är så jag blivigt uppfostrad. Så iaf jag blir rätt chockad när folk bara reser sig och går..

Jag vet inte hur det är med lägenheterna just nu om de blivigt klar med någon till här ovanför men om de blivigt de som de sagt så blir jag ensam f.o.m imorgon. Då har jag tre dagar som jag bor själv i denna lägenhet innan Carro kommer, kan ju behövas! ;D

haha låter jag som en riktig bitterfitta nu eller är jag bara uppfostrad? :P
Kommentarer
Postat av: Caroline Löfvall

HaHa & vad menar du med det va va va?? Nej förstår vad du menar, kan va skönt att va ensam en stund med! Åhh längtar nu :$

2011-12-14 @ 14:39:15
URL: http://piiccaboo.blogspot.com
Postat av: Linda

de e väl klart man tar undan o gör iordning efter sig, man kan inte förvänta sig att nån annan ska ta reda på ens kvarlämnad skit. hade också blivit irriterad o förbannad..men typ sådär känns det att bo hemma hos mig eftersom grabbarna tror att disken tas undan av sig självt osv :P

2011-12-14 @ 16:41:09
URL: http://psykedeliaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0