Svar

erika om Svar till Jerkisen!:
haha, det var så lite, vill bara hjälpa till med alla problem som uppstår i det här grannlandet ;)
Ja, efter jul när jag kommer tillbaka måste vi styra ihop en träff, får jämföra scheman då helt enkelt och hitta nån dag som passar! Massa skidåkning räknar jag med då ;)

Blir du hemma över jul?
PUSS <3

Ja men det är ju perfekt när du nu kan så mycket!;D haha!
Absolut det får vi göra:) så får vi höras av om när det passar sen! Och självklart ska vi åka en hel del i backen!! ;)

Nepp jag åker inte hem över jul. Vet ej när jag kommer hem nästa gång som läget är nu.. Men jag hoppas du får en riktigt härlig mini semester hem över jul, vet att du längtar som en galning!:) Så får du hälsa familjen också!:)
Puss <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0