Dagen till ära!

Första natten är då över. Vill väl inte påstå att jag sov speciellt bra. Det håller fortfarande på att bli iordning gjort här. Igår innan jag flytta in fick jag vänta typ 5 min på att städaren skulle komma ut som fixade det absolut sista som behövdes göra. Så nu håller de på att fixa iordning ovanför denna lägenhet och den brevid vägg i vägg.

Så imorse när dom gick med sina skor och flyttade (Läs drog längst golvet) på alla möbler osv så kolla jag på kl och den visade 07.00 (!!).. Hallåå liksom.. Sen kunde jag knappt somna om. Så jag gick upp och gjorde mig iordning för att sedan ta reda på lite vad som ska ske framöver.

Men borta i receptionen hittade jag istället mina grannar. Så dom hörde fall jag skulle med ner till centrumet och fixa bankkort osv. Men nee det var ju tydligen stängt. Vi tre gick runt där med kartor, tog lite kort imellanåt och var allmänt turistiga!;D

Vi gick runt på tre olika butiker för att kolla priserna!;) Man känner sig snål som fan men alltså vissa saker är ju helt sjukt dyra.. Men vi hittade en del fynd och nu finns det ju faktiskt lite i min kyl! ;D haha!! sweet! Grejen är att efter varit inne hos grannarna som kom med bil och hade med sig typ huuuur mycket som helst, då snackar vi dammsugare och hela kittet;) haha!

Men vi har bestämt att vi drar över till Svea efter jul någon dag och storhandlar, är ju trotts allt inte speciellt långt till gränsen!:) så de blir nog perfekt!:)

Haha vet ni..?! Just precis nu dök Arvid upp här med en tjej. hon ska tydligen flytta in här på söndag men skulle bara lämna av sina väskor osv nu. Jahaja.. hur många sambos ska jag ha?!:P haha jaja, det blir säkert bra, bara hon är ute tills Carro kommer! Jag kanske ska börja göra så mina saker inte ligger överallt och faktiskt dela med mig på utrymmet som finns;) haha!! Känns iaf lite skönt med sällskap!:)

Nu ska jag fortsätta att kolla lite tv. Har faktiskt svenska tv4 här! Så ikväll ska de kollas Idol!:)


idag från promenaden!:)
Kommentarer
Postat av: Caroline

Det hoppas jag också!! Verkligen & hoppas jag hinner dit så jag också kan hänga på till Svea :)

Men fin läsning. Kul att höra!

2011-12-02 @ 20:59:31
URL: http://piiccaboo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0