:)

Jag fick reda på igår att vi har det rätt bra trotts allt..

Jag har faktiskt börja trivas rätt bra på public. Minna jag jobbar med är as skön och vi klickade direkt. Vad vi gör på dagarna/kvällarna är att typ gå runt och slappa.. börjar vid 15.00, då har vi lite kontroller mest så allt ser snyggt ut överallt och olika saker finns osv. Vi får inte jobba för snabbt för vissa saker ska bli fixat efter 19.30.. Men igår var vi klara vid 16.30.. Vilket resulterade i att vi gick runt och gjorde typ ingenting tills 17.40 då vi satte oss och käka. Sen gled vi runt ännu lite till.. När vi gjort resten av sakerna på schemat + 2 extra grejer eftersom vi hade tid över var klockan bara 21.00.. Så vi gick runt och snacka med lite folk bara. Sen hade ju Erik sagt att bussen hem gick vid 22.30..

Gjorde den de tror ni? Nepp.. Så efter 40 min i kyla gick vi tilbaka till hotellet och fick vänta på att servitriserna fick sluta.. 23.45 var vi hemma.. 3 timmar efter vi slutat.. surt, men jag tjänar dubbelt så mycket under en dag som jag hade gjort om jag var kvar på andra hotellet på rummen. Och jag är ju här för att tjäna pengar. Så att jag trivs och tjänar mer är ju inte fy skam, då får man ta de att man ibland kanske får vänta på andra för att komma hem.. Vi har liksom inget val ändå!:P

Men imorgon och på torsdag är jag faktiskt ledig, de ska bli skööönt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0