Fiiilm söndag

Vaknade upp med lite skallebank idag som troligtvis kommer efter alkoholen igår. Så idag tänkte jag ta en lugn dag! Min kära lillsis håller på att fixa alla avsnitten nu med Spartacus Blood & Sand<3, ingen är nog gladare än mig! Dock måste jag vänta någon timma för att de sista ska laddas klart, men sen sååå!!! Då kommer jag inte vara kontaktbar på ett tag;)

De sjuka är att Spartacus t.om visades på tv i Turkan innan de börja gå på tv här i Sverige.. Får Turkarna se alla filmer före oss? :P För det var en helt vanlig kväll hemma hos F&A då jag och F satte oss och kolla på tv och Spartacus var igång, då hade jag aldrig sätt de men fastnade DIREKT.. så när A och N kom hem och skulle byta kanal var de jag som sa i ett högre tonläge att jag och F faktiskt sitter och kollar på ett as bra program och man kan säga såhär, det tog inte lång tid innan hela familjen satt klistrad framför tvn och kollade ;) haha!

Vilken syn, alla helt knäpptysta, det ända som hördes var rösterna från filmen och de älskade fågelfrönen som gick sönder mellan våra tänder! thats a lovely feelning! Och efter de var det jag som var hemma en speciell tid på kvällarna så att man kunde se det! Men skulle man missa det någon gång så gick det faktiskt i repris vid två på nätterna!;)


Jag har läst i en intervju de gjort med Andy Whitfield (spartacus) att han har fått canser och därför inte kommer att medvärka i säsong två. Och att de istället ska ersätta honom med Wentworth Miller (Michael i Prison Break) men nee, de känns inte helt rätt alltså.. Hur ska fängeslekillen passa in bland dessa heta och krigande slavar?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

För att han är het het hetare än ALLA!



Åå jag hade en crush på honom förut :)

2011-02-13 @ 14:52:28
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0