Hahahah Tina och Zandra

Jag kom på en rolig sak idag.. Ni vet Islam?! Jag pratade med honom idag och då fick jag upp ett underbart ROLIGT minne i huvudet... Minns ni när vi var på Hollywood och skaka våra rövar när N var med oss och MP gänget kom dit?!... HAHA.. SLUUUURP så var våran fishdrink SLUT!:D

Herre min guuud... Aldrig har jag gått så fort från att skaka sönder min röv till att bli utdragen ifrån en krog så snaaabbt!! ;D Jag vet inte om Ståendet eller utdelningen av väskor tar priset! :D HAHAH....


Underbar kväll!

Kommentarer
Postat av: Zandra

hahahahaha jag sitter och gap skrattar. Jag kommer ihåg den kvällen ojojoj. Först N kopia på C.H sen nötter kastningarna. N som står som en jag vet inte vas och dricker upp fisk skålen och dom arga stegen fram till oss. Utdelningen av väskorna och den underbara cheesburgaren. Haha jag gråter av skratt. Ge mig den kvällen igen bara för en kväll snäll.

2011-02-20 @ 19:53:38
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Postat av: Tina

Haha underbara kväll! Jag har det som en film i huvudet hur vi hade det hemma hos Zandra, gick till QH, dregglet där och jordgubbsdrinkarna, hur vi gick till Hollywood, fick in the fish bowl, dricker, ser bekanta på dansgolvet, skakar röv, brudarna i bordet bakom, N som står och blänger och sen plötsligt är borta! "Var är han?" Aah han kommer! Anna han kommer!" Väskor som delas ut, lilla handvinkningen att nu går vi och vi alla som hakar på haha! Gissa hur mycket jag vill göra det igen eller!!??! :D

2011-02-21 @ 07:16:37
URL: http://www.tinasmelodi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0