Kaos i mitt huvud

Varför funderar man alltid så himla mycket på kvällarna? eller är det bara jag?! Jag är verkligen en sådan person som kommer in i någon känslomessig fas på kvällar och nätter! Just nu känner jag mig ganska så splittrad. Jag vet varken hit eller dit med både det ena och de andra.. Jag har tusen tankar och funderingar som snurrar runt och även om jag vill berätta så är de nog fan bättre att hålla allt för sig själv! Jag hatar att ha ångest.. Jag har faktiskt lyckats hålla den borta ett tag, men nu är den tillbaka igen.. lucky me...

Nej jag ska inte babbla på mer nu för det leder ingen vart ändå! Men de är förjäkla bra o ha en blogg ibland måste jag säga, man kan ju skriva precis hur och vad man vill, min räddning! haha..

Annars då.. jag är laddad för att åka hem, chilla dagarna långa med Mattis, träffa familjen och även ordna upp en dejt med Emma!:)


Jag saknar er två så enormt mycket, men snart så!:) ♥

Kommentarer
Postat av: marre

På Willys :)

2011-02-18 @ 23:35:48
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0