Nehepp!

Mår psykdåligt. Även om dagen började bra med Jims värld känner jag mig kallsvettig och yr, så blir hemma idag! Känns piss eftersom allt extrajobb och slit förra veckan inte kommer att synas på lönespecen..kul jul! Jag brukar inte vara den som är hemma om jag inte mår piss! fan!

Så bara för att jag är hemma själv då mamma inte jobbar hemma idag så tänkte jag faktiskt spela Tarken väldigt högt ur högtalarna! Man får väl passa på liksom! Vad finns det annars för bra medicin?:) Så, vi börjar lite med Dudu! :)

Kommentarer
Postat av: Zandra

ÅÅ vill vara hemma hos dig och pyssla om dig och få dig på bättre humör älskade du!

2011-02-22 @ 11:30:05
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0