Ni har väl inte..

tuggat sönder naglarna totalt i väntan på dagens uppdatering från självaste Annisen? ;) Mmm.. förstod nästan det!!

Denna dag har sätt ut precis som en vanliga veckodagar brukar göra. Inget speciellt alls, först jobb sen hem och dega i väntan på att sova och att nästa dygn ska börja! Dock har jag precis tagit mig en varm och lååång dusch, mycket skönt!! Insåg även att när jag har blött hår går det ända ner till röven, dax att klippa sig kanske.. haha!

Har ni andra dårar firat alla hjärtans dag då? Jag har inte ens tänkt speciellt mycket på det.. utan det har precis varit som en helt vanlig dag! :) Men för att vara trevlig kan jag säga glad alla hjärtansdag på er! :)

Och juste, jag lägger upp receptet på Yoğurt Tatlısı imorgon!! :)
Kommentarer
Postat av: Linda

Sv:

Skönt att höra att det finns nån som tycker att beteendet är fullt normalt iaf ;)

2011-02-14 @ 20:15:36
URL: http://excusememiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0