Ett nattinlägg

Jag borde egentligen sova men kan inte så jag sovit hela eftermiddagen. Så idag har jag princip inte gjort mycket. Jag Jossan och Gustav bakade ihop en paj som vi sedan satt och avnjöt tillsammans!

Sen efter middagen så drog vi hela familjen + Gustav upp till syster och Robin. Tessan hade tydligen också bakat lite idag så det blev lite kaffe och fika där uppe. Sen bestämde vi oss för att dra ut i backen och åka lite madrass och sånt igen. Så jag, Jossan, Gurra, Robin och Mamma drog på oss täckisarna med madrass, pulka och tefat ut i backen och åkte en massa! haha!! Det är faktiskt riktigt kul. Det har tagits massor med bilder men jag är för lat för att lägga in dom så det kommer imorgon kanske!:)

Jag har börja känt av i öronen och halsen så som jag gjorde precis innan jag fick halsfluss och öroninflamation. Säg nu bara inte att jag ska åka på det ett varv till(!?) då dör jag lite halft.. Jag kanske borde ge mig iväg för att kolla upp det innan jag ska börja jobba på måndag så att jag kan börja äta medicin redan nu om fallet är så att jag fått tillbaka allting.


Haha jag gillar den här bilden!:D Zandra helt oberörd medans jag psykar mig!;D
Kommentarer
Postat av: Sara

FYFAN FÖR ÖRONINFLAMMATION!!!!!

2011-01-05 @ 11:03:07
URL: http://ikikalp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0