Hej å hå

Satan i gatan så snabbt denna helg har gått, när jag vaknade upp imorse och insåg att det var söndag ville jag bara ta självmord.. eller aaa, nästan iaf!

I fredags var jag en död tjej sliten efter veckan. Var bara mor och jag hemma så vi var uppe hos syster och spenderade kvällen där. Gick och la mig i hyffsad tid men vaknade inte förns 12.30 igår!!!!!! vafaaan?! Fick panik av att jag princip sovigt bort heeela lördagen! Men jag gjorde mig iaf iordning och drog iväg och mötte upp Mikkisen och Yakke. Sen bar det av hem till dom där vi åt middag ihop och kolla lite film!:)
Idag står det träning på schemat!! Ska bli riktigt kul! Ja sen kommer väl princip denna söndag vara över till 50% iaf.. Far och lillsis kommer även hem idag efter en fotbollshelg på Åland. Laget är i final och ska möta Finland! Jag håller mina tummar på seger! :)
Kommentarer
Postat av: Sara

Ooh du är inte ensam om att du tyckte att helgen är över så SNABBT!! :O ville typ gråta när jag vakna imorse, JOBB imorgon :/ uuschhh bläääääää.

Tror det är vädret faktiskt Oouufff

2011-01-16 @ 23:08:46
URL: http://sarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0