Kväller

Jag sitter just nu med både Sebastian och Robin i soffan.. Robin spelar tvspel, Basse spelar på telefonen och jag bestämde mig för att då kan jag lika gärna sitta här! Satan i gatan så social världen har blivigt... fyfan.. Man får bara mindre och mindre liv för varje år! rätt trist..

Imorgon är det jobb som gäller! Jag är laddad.. haha (vem försöker jag lura?!) Men om man ser possitivt på allt kanske de går lättare och snabbare!:P lr något sånt.

Just nu vill jag bara att veckan ska gå! det blir tre-dagars denna vecka då det är basdag på fredag och dagiset är stängt. Dock ska vi in på någon heldag inne i stan hela dagen då! Och där ifrån drar jag direkt ner till skövde, lääängtar!!!:))


Fick även ett överaskande "Annniiiiisen" av Erika som befann sig inne på datorn tidigare idag!:D Hon har bara varit borta i 3v men det känns som mycket mycket längre!! Men snart är hon påväg mot svensk mark igen!:)
Ohh jag saknar våra dagar i Side!! Jag saknar allt kul vi hitta på, utekvällarna och "ANNA SJUNG!!!" hahahaha ohhh!! <3

Neej nu kommer Tessan även hem och vi ska ta fram godsakerna som Tessan och jag har bakat idag!!Mmmm, lovely!!:)

Hoppas ni haft en trevlig dag allihop! Vi hööörs!:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0