Lycklig morgon!

Denna dag kunde ju inte starta bättre. Det var nog bra att mammas ena dagbarn skrek sig hes vilket gjorde så jag vaknade upp i tid. Jossan bad mig att överföra allt som finns på datorn in på min hårddisk vilket jag gjorde. Men än låter det väl inte så speciellt eller hur...?!

SEN till det bästa.. När jag loggar in på msn så plingar det till..kim ya!? det var TINA:D Ohhh. Jag saknar denna kvinna så in i bängen!!!! Det var skönt att få prata lite med henne för det var längesen nu tack vare att hon ligger före oss några timmar i tid..

Det känns så hemskt att säga att det är ju "bara" 5-6 månader kvar tills vi ses.. Det är ju brutalt långt!!! Men jag vet att när vi ses igen så kommer det att vara ett kärt återseende!:)


Jag kommer att sakna dig varje dag tills dess!
Seni seviyorum benim canim 
Kommentarer
Postat av: zandra

what? 5-6 månader? vad har jag missat?

Vad har hon för msn adress?

2011-01-04 @ 11:01:22
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0