Sjukt kul!

Jag är tillbaka hemma igen efter en helt fantastisk dag i backen! :D

Jag bestämde mig tillslut för att testa på skidor! Men ni ska inte låta er luras om att det är lätt bara för att alla andra kan åka.. nej nej.. Jag lurades och jag hade fan kramp i fötterna innan jag kommit iväg på första åket. Jag fick ännu mer kramp påväg upp i ankarliften och för att inte tala om noll kontroll på skidorna och KRAMPEN påvägen ner.. Jag åkte bara den gången, sen gick jag och bytte till snowborad!

Då var jag som ett litet barn på nytt! Det gick riktigt bra och med båda mina fötter fastspända i brädan kände jag mig som hemma igen!:) Det har varit en riktig kalasdag som jag brukar säga!:D

Men jag ska faktiskt erkänna, jag slog på en riktig vurpa och slog i huvud och höft. Och eftersom jag inte hade någon hjälm så slog det på bra efter. Slutade med att jag kröp bort. Men det var inget allvarligt utan jag fortsatte åka efter kommit tillbaka till mitt normal!:)

Det har filmats väldigt mycket idag! Och vi ska klippa ihop och göra en video som jag sen lägger ut här så får ni se! haha:D Ahh det kommer bli grymt!:D Men tro mig nu efter känner jag i mina ben något så sjuuukt. kan ju knappt gå liksom! haha! Men fan vad värt de det var!:)

Nu ska jag sova för att orka gå upp imorgon!:)


Dulle


Micke!


Evelina!


Jag och Gurra!
Kommentarer
Postat av: Roro

Rösta på min fin fina son :)



http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=38561

2011-01-07 @ 01:03:47
URL: http://gjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0