Tiden ihop



Tina förstår du egentligen hur jäkla mycket jag saknar den här tiden?? Satan i gatan säger jag bara. Faan så jävla kul vi hade. Att flytta in och bli sambo med dig var nog det bästa jag gjorde under den resan! Du är bäst som hjälpte mig så mycket igenom allt! Jag saknar dig så jäkla mycket så jag snart sätter mig på ett plan till dig!! faan!



På ett sätt skulle jag bara vilja vrida tillbaka tiden lite!! Jag vill vara med om allt kul vi gjorde ihop! Alla galna kvällar, när du jag och Emma hyrde bil och drog upp i bergen och när vi bara dansade helt galet till WTTC i vardagsrummet, det spelade ingen roll hur trött eller sliten man var man bara flög upp och dansa! Helt oförglömlig resa! herre min Allah! Kärlek till den tiden!
Kommentarer
Postat av: Tina

OMG!! Jag får rysningar av att titta på kollagen! Saknar allt helt sjukt mycket, jäklar vilken underbar tid! <3 Galet, crazy, deli!! Får jag sno kollagen rakt av? Puss canim!

2011-01-08 @ 13:20:57
URL: http://www.tinasmelodi.blogspot.com
Postat av: Emma

Härligt det ser ut med sol, party och Turkiet! åh!!

2011-01-10 @ 00:43:03
URL: http://theemmaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0