2011-07-30

Idag fick jag träffa älskade Tina! :D Mötte upp henne på arlanda för en pratstund om allt mellan himmel och jord. Underbart att få träffa henne men på fel ställe!!



Vi kom fram till att denna gång var de inte lika coolt eftersom vi senast möttes upp i Istanbul, de var lite mer status! På måndag drar hon till Turkiet. Jag dööör. Jag vill också tillbaka! biljetter ligger på 598 kr. Ännu en bit inne i mig dör lite.

Som att det var lätt att kunna släppa det den här gången. Jo försig från början så trodde jag det...Men sen lärde man känna allt nytt folk som jag saknar till 1000 nu när jag är hemma! Jag är fortfarande inte social av mig.. Gömmer mig fortfarande för folk ute. haha så jävla töntigt men orkar liksom inte.. inte än! Men hey.. Kanske kan fixa så det löser sig och möter upp Tina på arlanda på måndag morgon!? Vore inte de oslagbart? Mohaha;D

Jag lär fan aldrig få ordning på mitt liv.. Men vem fan bryr sig, man måste leva lite också. Att bli den där seriösa tråkiga svennen får mig ju att vilja spy! Men förhoppningsvis förändras en hel del saker i mitt liv inom en snar framtid. Vilket kommer bli mest oslagbart! we will see...!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaa, de berodde en hel del på exet, han va lite skum o va inne o läste emellanåt och var det inte han så var det någon annan plus några elaka kommentarer från folk då och då som jag inte orkade med. Ja, de e ju värt o fundera på så gör inte något drastiskt bara :P



2011-07-30 @ 22:37:13
URL: http://psykedeliaa.blogspot.com
Postat av: Ewelina

nej han gör ju inte det, han bor i Turkiet/Side. Har du också turkisk pojkvän?

2011-07-30 @ 23:16:30
URL: http://www.nattstad.se/ewelinaahlund
Postat av: Ewelina

Han vill inte till sverige som det är nu, men jag har planer på att pysa dit ner på heltid, men vi får se :) har 2 resor bokade till i år iaf sen får vi se.

2011-07-30 @ 23:47:05
URL: http://www.nattstad.se/ewelinaahlund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0