5/7-11

Jag bloggar tydligen för lite så här kommer ett litet inlägg!:)

Såg nu att jag inte bloggat sen dagen efter midsommar.. Och efter de har det ju faktiskt hänt en hel del saker.. Kanske inte så märkvärdiga för er där hemma men här har det gjort stor skillnad!!

tex en riktigt rolig sak som har hållts hemlig innan var ju att Erika kom ner hit:D satan i gatan vad kul det var att se henne, det var inte igår om man säger så! Och det har bjudigt på en hel del fest i samband med det. Nu har hon varit här ett par dagar och vi lever igen vardagsliv! :P haha!

Men annars bjuder dagarna här nere på sol och bad oftast.. Fikor med både nya och kända ansikten från och till, kvällar på Capella kan vi inte få nog av heller utan har blivigt ett av de ställerna vi besökt mest i hela Alanya under denna tid. Och TACK till alla dom här som hjälp oss när vi behövt det i alla möjliga situationer!! Kärlek till dom!! <3

Det är svårt att få in allt man gjort i ett inlägg såhär när man inte skrivit på ett tag.. Sitter och kollar på alla bilder i mappen för att minnas vad som faktiskt hänt haha! Allt kan man inte minnas och alla som känner mig vet ju att minnet mitt ofta sviker mig! :P

Men dock kan jag nämna att igår var en riktigt rolig dag! Då var jag, Mathilda, Sara, Erika och Filippa på Aqua park och åkte massa roliga rutchkanor och badade en hel del!! Jag och Erika satte ihop ett nr som vi sedan upptredde med framför alla andra ;D haha, fan vad roligt det var!! :D

Dock blir det en lugn dag idag, för gårdagen satte verkligen sina spår.. Vi är helt slut.. Så denna dag blir lugn.. Chilla här på Capella fram till kl halv 5 då vi tar bussen och ger oss iväg till Pause för en hejdå-fika för Zandra som åker hem tidigt imorgon!!:( usch, 2v har gått hur fort som helst!!

Bilder kommer i ett litet inlägg om ett tag, först ska jag bara uppdatera albumet med bilder på facebook!:)

Pusss
Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt med uppdatering :) Detta har jag sett mkt fram emot :)

Pusss <3

2011-07-05 @ 20:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0