i wait for the moment when i can show you....

Det har dykt upp en hel del nya läsare, vilka är ni? (inte för att jag förväntar mig något svar, men iaf!) ;)

Denna dag har jag spenderat tillsammans med W, O och T. Vi ska vara barnvakt hela helgen! Dock kan jag inte vara allt för nära dom eftersom jag börjat hosta och min hals svider.. KAN DE VARA HALSFLUSS PÅVÄG TROOO?? Skulle inte direkt förvåna mig de minsta! Jag har väl haft den en gång i månaden sista halvåret nu. Så jäkla najs om man säger så!!


Jag cch William i lekparken idag!:)
Kommentarer
Postat av: Therese

Haha jaa jag är ju en av dom som snokar lite i din blogg ;) Naims flickvän du vet..

2011-07-30 @ 06:47:04
Postat av: Ewelina

jag är en av dom nya läsarna iaf ;)

2011-07-30 @ 12:31:50
URL: http://www.nattstad.se/ewelinaahlund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0