15/7

Vi är åter igen på vårat Capella efter två dagar.. Känns fantastiskt att vara tillbaka hemma igen!! 

men vet ni en sak jag tänkt på?! Jag måste nog ha den bästa sambon faktiskt! Många hade nog rykt ihop efter nästan 6v tillsammans i en liten lägenhet och umgåtts så pass mycket vi faktiskt gjort.. Vi sa innan att "vi behöver ju inte alltid vara med varandra" haha.. vilka försökte vi lura?;) När har vi inte umgåtts med varandra liksom? :P haha.. Enstaka ggr på kvällarna i max några timmar.. Och då har vi hunnit prata i tele eller skickat sms! ga-let som vi brukar säga!;)



Frågan är hur fa-an jag ska kunna klara mig utan dig när jag kommer hem! ♥
Kommentarer
Postat av: Mathilda

Det blir måånga, låånga samtal <3 Troligtvis kommer jag få separationsångest så fort vi kliver in i olika bilar på Arlanda... :(

2011-07-23 @ 21:26:21
URL: http://mathildaliksom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0