I Svea

Jag är hemma i Svea. Och känslorna är helt skruvade!

Gårdagen bestod av att säga hejdå till allt folk, dåligt ledsamt det var. Det var hemskt att säga hejdå till Mr.E imorse, grät som ett litet barn. Och sen när nästa hejdå till Mathilda på arlanda kom... fyfan mina tårar ville inte sluta rinna. Och såfort jag tänker på det blir ögonen helt tårfyllda..

Men det var kul att träffa familjen, jag började gråta när Tessan, pappa och tvillingarna kom och mötte mig.. Tur nog hade jag lugnat ner mig lite när vi väl var på hemmaplan och mötet med mamma och dulle kom. Men nu känns det lite som att "ja nu har jag träffat dom, nu kan jag dra igen!" .. Tyvärr är det inte så enkelt!


Trodde nog att det skulle vara enklare än vad det var!
Kommentarer
Postat av: Zandra

vännen jag vet precis hur det var..

första året i alanya när jag bodde med alla jag jobbade med och älskar så mycket. det är jätte hemskt att komma hem. lämna det man hade där. då allt var spontant, man hade alla runt omkring sig hade alltid något att göra.

så kommer man hem till ett tråkigt sverige där man ska planera helst flera dagar innan om man ska ta en fika ihop. man har inte personerna man levt med så länge runt omkring sig.

det är hemskt! det är as jobbigt. och ingen annan förstår.

Men som alltid det går över ;)



puss

2011-07-26 @ 21:24:33
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Postat av: Linda

<3 <3 <3

2011-07-27 @ 00:11:16
Postat av: Linda

välkommen hem! vet hur jobbigt det är att säga hejdå till alla, o de är ju tyvärr lika jobbigt varenda jäkla gång :/ kram

2011-07-27 @ 01:53:41
URL: http://psykedeliaa.blogspot.com
Postat av: Majsan

Kam helt förstå att det inte var så lätt! Men du är stark och bäst! Glöm inte det! Nu är det livet i Svea du får sikta på! Och blir det för stressigt i Sthlm finns det alltid plats i bonnahölan Skövde ;)

2011-07-27 @ 10:13:57
URL: http://maare.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0