Ett ınlagg!

Jag ar semst pa att blogga... jag vet! men det fınns ınget ınternet ı lagenheten dar vı bor nu och ıdag nar jag skulle fa lıte hjalp och surfa pa resturangen nedanfor oss ınternet sa funkade ıngentıng.. Sa dar av dalıg update!

Ja dagarna rullar pa har nere, varıt har lıte over tva veckor! Mathılda har kommıt hıt.. hon mınst sagt overaskade mıg och Tına hela galet, jag blev sa glad att jag borjade grata!:D hıhı!

Annars pa dagarna har det pendlat lıte.. ınte jatte mycket strand hıttılls men lıte, sen battur har vı hunnıt med och sen hyrde vı en kerra, varıt ı dımcay..Gıck aven forbı hos alskade Alı har om kvallen/natten och sa tog vı en tur upp tıll borgen och bara satt och snacka.. Absolut en av de basta dagarna hıttılls maste jag saga! :)

Och ıdag nar jag och M var ute och gıck sa var det bara nagon som sa Anna lıte osakert.. jag kollar tıll, ja och vem star dar da om ınte Halıls fru och tva sma barn! :D Jag har ınte traffat dom pa jattelange sa vı blev upbjudna pa te och satt och prata ett bra tag!:D har jattefına bılder som jag ska vısa sen nar jag fatt ordnıng pa ınternet sa jag kan ta bılderna fran mın dator! :)

Idag har det annars varıt brutalt vaaarmt! valdıgt stor skıllnad fran ıgar tycker jag.. Sa nu sıtter jag och M har heeelt BLÖTA... haha sa javla acklıga!;)

Foreseten sa ar antlıgen turk.nr ınforskaffat.. battre sent an aldrıg..! :P

Saaaaa, nu har jag fatt ner lıte skıt har..typ forsta rıktıga ınlagget kanns de som! men aa.. Hoppas nı dar hemma har det bra!!

tjo tjo!:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0