Last day in Istanbul

Era lyckostar får tät uppdatering! ;D

Imorse började dagen med den underbara frukosten, den var faktiskt godare idag för dom hade bytt ut lite saker som passade mig utmärkt. tex. äggröran med deras korv i.. MUMMA!

Vi hann även med hamam imorse, riktigt skönt var det. Synd bara att dom sa att det "ingick" i hotellpriset och så kommer vi upp och de vill ha 250kr av oss.. azzzååå.. Istanbul suuuger pengar ur en..

Det har blivit mycket gående idag och kollat på kläder osv, hittade en skiiit fin vit klänning, tyvärr förstör min svank mitt yttre och därav hänger den nu kvar i affären!

Men något mer roligt som vi kan glädjas för är att vi nyss satt ute på på bänk och titta på när folk slängde ut mat till duvorna. När vi sedan gick där ifrån så blev vi ikappspringda av två killar som hade köpt glass till oss bara sådär! Ja vafan, man säger ju inte nej till de! ;D

Nu sitter vi i hotellets entré och väntar in våran chafför som ska ta oss till flygplatsen! Äntligen anländer vi till Alanya, som jag längtar!

*Här skulle det ha suttit en bild om internet inte var så fruktansvärt seeegt*

PUSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0