11-06-06

Jag ställde klockan på ringning i morse, jag yra till helt borta.. gick tusen tankar om varför denna klocka ringde... Jag trodde jag skulle upp för jobb och min hjärna skrek neeej! Sen undra jag vart fan jag var! haha, bra snurrig! ;D Så lätt det är att ställa om sig till friheten och inte tvärt om! :P

Jag har haft en riktigt härlig vecka. I onsdags när Mary kom upp mötte jag och twinsen upp henne på centralen. Vi spenderade den em och kvällen här hemma med lite grillat och snack!

Torsdagen hade vi ställt klockan och det var dax för skansen, perfekt väder lyckades vi få! Och nu efter insåg jag att jag visade bara Mary HALVA skansen! Jag fnderade lite nu i efterhand på hur T och de kunde ha fått sätt apor osv.. HAHA, vi hade ju genat och missat en stor del, sorry Marie, du får besöka skansen igen! ;D att jag aldrig kan göra något riktigt bra! haha!! :D

efter en heldag på skansen drog vi hem och bytte om för att sedan bege oss ut för lite nattliv på söder. Det var riktigt trevligt. Vi mötte upp Marys sysling och gick och tog oss några öl efter lite knasigheter vi stött på. Mycket trevligt. Sedan blev de såklart problem påvägen hem när dom drar igen stängsler framför för tunnelbanan framför näsorna på oss! Haha, men det är väl lite de som är lite charmen med att umgås med mig! Det händer alltid något man aldrig räknar med!;D

sista timmarns med Mary spenderades lullande inne i stan, sedan blev det till att avnjuta en glass innan det blev dax att vinka av henne. Där stod jag med en dyngsur näsduk och rödsprängda ögon!;D HAhaha.. nej sorrryyyy! Men tack för en riktigt trevlig vistelse min fina vän! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0