1 Maj

Till en början vill jag bara säga GRATTIS TINA PÅ FÖDELSEDAGEN!:) ♥

Igår så spenderade jag dagen tillsammans med bästaste Tina. Vi åt middag ihop och bara tog det lugnt, kollade på Pearl Harbor, den filmen är ju för bra alltså! Sen kom min snälla far och hämtade mig och jag somna på momangen när jag kom hem!

Imorse vaknade jag av ljud här nere, pappa satt och åt lite frukost innan han skulle upp och springa, så jag tog en banan och följde sedan med honom upp! Skönt att springa sådär direkt på morgonen även fast det var segt där ett tag! Och kl 15.00 står det gympa på schemat, så då ska jag upp igen! (Y)

Annars är väl planen inte så stor idag, ska ha en msn-dejt med Mathilda och eventuellt åka iväg och träffa Amanda lite senare! Härlig söndag med andra ord! Fan det känns bra, nu är vi inne i maj, 20 dagar kvar att jobba! Sen är det 10 dagar hemma och fixa allting som behövs innan avfärd! Jag längtar!


Jag är redo!;)
Kommentarer
Postat av: Zandra

och inte många dagar kvar tills du kommer hit

Snygg tunga du har på detta kort alltså ;)

2011-05-01 @ 13:56:18
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Postat av: Zandra

Ja en av dom bästa kvällarna ever!

2011-05-01 @ 14:09:57
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0