21/5

Ja då är jag tillbaka här i bloggvärlden igen.

I torsdags så fyllde min älskade far år. han blev hela 50 år, vi små firade honom lite med fika och Cina och Mulle kom ner! Men det kommer att firas ordentligt nästa helg den 28e då princip hela släkten kommer plus några av de närmaste vännerna till honom! Det kommer nog bli riktigt kul!:)

Igår var vi som sagt ute och käka tillsammans några från jobbet och åt middag på PÅ G här ute i Norrtälje, jag tyckte dock inte min mat smakade så jättebra men jag hade grymt härligt sällskap så det gjorde ingenting! Efter så begav sig halva gänget hem och resten fortsatte till Stället och tog en drink, mitt val blev en Rosa.. vad annars? ;)

Jag och Madde blev kvar här inatt hos Maria, så vi tog en liten prommis till Ica och handlade frukost och nu sitter vi här i soffan. Ska snart börje bege oss hemåt. Och ikväll blir det tydligen middag hos stora syster! güzel! :)

bilder från igår kommer vid ett senaste tillfälle!:) tjaao!
Kommentarer
Postat av: Linda

Äntligen som jag har saknat ett inlägg min sköna böna :)

2011-05-21 @ 13:25:12
Postat av: Zandra

Ja verkligen! Som när jag nyss satt och tittade på ett kort på dig på min mobil! Får mig att inse vilken fin tjej du är <3

2011-05-21 @ 18:48:42
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0