Älskade unge!

Måste bara berätta en sak som Monika berätta för mig ikväll angående vad ett barn hade sagt igår efter att jag gått hem... Ungen är snart 2 år!

Jag talade om för barnen igår att jag var tvungen att gå för att jag skulle åka flygplan och skulle vara borta länge.. Jag kramade om dom alla. Dock blev de några som sa hej då flera ggr och skulle kramas. Så man fick känslan av att dom förstod att jag nu skulle försvinna för ett tag! Men till saken då..

På eftermiddagen så går vi alltid över på stora gården, och då sitter de där i sandlådan och ena barnet reser sig upp och pekar upp mot himlen där de kommer ett flygplan och så säger hon "Anna flyger, Anna flyger" .. ohh blev så rörd så jag nästan fick tårar, jag vet att man inte får favvorisera barn men vissa barn kommer man närmare än andra.. Och detta var de barnet jag kommit närmast av dom alla!

Kommentarer
Postat av: Kristina

barn är helt underbara! :D

2011-05-28 @ 14:10:53
URL: http://www.somethingspecial.devote.se
Postat av: Linda

man tackar :D haha ja, vad kan det tänkas vara för nåt som man längtar ihjäl sig efter haha ;D vill bara inte skriva ut något rent ut på bloggen eftersom inget är bokat o klart ännu :P

2011-05-29 @ 16:25:04
URL: http://psykedeliaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0