Fredag 27/5

Ja, då var Dagen med stort D kommen! Sista dagen på jobbet.

Det har varit planeringsdag idag, så inga barn. Dom sa jag hejdå till igår! Dagen flög iväg. Och även om jag inte varit med på tidigare planeringar så kom jag med rätt bra förslag på framtidens planer!:) Och middag tillsammans fick vi i kvarnstugans byggnad. Det var mysigt och roliga lekar, en mer perfekt avslutning är nog svårt att få! Jag kommer att sakna dom alla!

Nu börjar nya äventyr! Om 11 dagar möter jag upp Tina i Istanbul, då blir de andra bullar! ;D
Kommentarer
Postat av: Tina

Det här var det första som dök upp i mitt huvud och det kommer låta sjukt när jag säger det för att man får fel associationer men i alla fall: TURKBULLAR! Haha :P

2011-05-28 @ 10:17:33
URL: http://www.tinasmelodi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0