1 November 2011

u-my-guud. Det är den första november. Jag lovar att snart kommer de bara slå till och då har vi både 1m snö och vi fryser ihjäl. Lovely de låter måste jag säga! :)

Igår var jag död. En fruktansvärd huvudvärk gick jag runt med på jobbet. Tog en alvedon och man kände verkligen när den gick ur kroppen då var de som att någon tröck på en knapp och det slog till i huvudet igen. Men jag pina mig igenom dagen, för efter hade jag ju planer!

Japps, dirr efter jobbet drog jag in till stan och mötte upp Marie. Härligt återseende.. Vi har ju inte setts sen i sommras så de var en del att ta igen! Först vandrade vi runt lite innan vi kunde bestämma oss för vad vi skulle köra på för ställe.. Det blev grekiskt i kungshallarna. Man blev ruggit mätt men mumma var det! :)

Påvägen till Marie stötte jag på Amanda på gatan, läskigt för jag gick precis innan och tänkte på henne och så kollar jag upp så ser jag henne 10 meter framför mig.. haha vad är oddsen? :P Men vi bestämde dejt. Så efter vi käkat och hon käkat klart på varsina håll möttes vi upp på vårat hak John Chris café. Fan deras stolar har snart börja forma sig efter våra arslen så ofta som jag och Amanda är där! ;D

Men det var riktigt mysigt. Mycket skratt och prat om allt möjligt. Som de ska vara!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0