21-11-11

Blev hemma idag iaf, imorse när jag gick upp så kändes det som jag hade hällt i mig en eller två vodka flaskor, princip så yr var jag!! Men gick upp iaf och försökte få i mig lite frukost. Vilket resulterade i två ägg och en kopp kaffe. Sen ringde jag och sjukanmälde mig.

Så jag har legat hela förmiddagen i soffan och kolla på Jims värld, fan va bra det är!! Sedan har jag även packat lite. Det läskiga är att min väska är princip redan full, och jag har inte ens börjat lägga ner alla mina kläder. vårdar bra detta hurreni!:P

Annars så är det ju min birthday idag! :D hihi. Känns ju jättebra att bara bli äldre o äldre. haha! Närå känner faktiskt ingen störra skillnad just nu! Det ända speciella är väl att mamma och lillsis väckte upp mig med en falsk sång och en lampa i nyllet tidigit imorse och då kunde jag ju inte direkt be dom dra! ;D haha!

fick massa praktiska saker imorse inför min lilla flytt så som handukar o lakan osv som jag aldrig hade gått o köpt själv. Så de var ju perfekt!:)


Jag Tessan och Dulle igår när vi blev firade:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0