Fredag 25/11

Sitter just nu inne på kontoret och gör min sista lön. Men ja de går ju sådär eftersom sidan inte värkar vilja sammarbeta! Så typiskt!!

Sista dagen idag på dagiset. Nu är jag ledig fram till på torsdag då det bär av till Norge. Men jag ska ju såklart göra massa roligheter innan dess också! Så idag direkt efter jobbet drar jag till Mathilda över helgen. Jag tänkte att jag skulle ha packat igår så jag kunde dra direkt från jobbet in till stan. Men jag hade bakningen tills idag och det tog all min tid igårkväll så jag glömde bort packningen! Och när jag såg att klockan var 22.00 kastade jag mig i säng. Klockan ringde nämligen 05.30 imorse.. yepp min sista dag fick jag öppna. Snälla dom är mot mig.

Neej nu ska jag försöka att lösa detta problem, man vill ju gärna att de ramlar in lite slantar även i december liksom. Annars får jag väl maila min chef alla tider och så får hon fixa det efter helgen! :)

Hoppas ni får en bra helg, för de ska jag ha!

heeej!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack älskade fina vän <3

2011-11-27 @ 21:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0