Fucka ur;)

ahooo.. haha bilden som jag la upp på skinmackan på facebook var inte speciellt poppis bland alla.. ;) Rami fucka ur och bad till gud.. hahah!! Sen skickar han en video på chatten och säger åt mig att kolla på den och sen säga vad jag tycker.. Sen visas han som offline! :P

Jag kollar på videon och då är det en muslimsk man som står och pratar om hur "orena" grisar är.. Jag vet inte om han fullt seriöst så jag skrattar och tänker vafan jag måste ringa honom och höra om han verkligen lacka!! :D

R - ANNAAAAAAA
A - mhmm?
R - Vad gör du?
A - öhm.. inget och du?
R - i will close the shop now i call you soon..

10 min senare ringer han.. han fråga om jag kollat på videon och vad jag tyckte.. sen börja han prata kurdiska.. var väl säkert någon bön;) Jag sa att vi är inte uppväxta där folk printat in i oss att gris är orent och så sa jag tydligt att jag har käkat det hela mitt liv och kommer fortsätta.. sen fråga jag om han skulle ha en puss! ;D hahahah.. "walla annaaa yaaa". Men ja helt plötsligt i samtalet började han sjunga på "sommartider hej hej sommartider" så jaa..man kan väl dra slutsattsen att han var ganska glad iaf! :)


Saknar dig min vän! :)
Kommentarer
Postat av: Pernilla!

kan ju säga att han började sjunga på den låten en gång när vi också hade en jäkla diskussion och ingen av oss va särskilt glad haha, det kanske är hans räddningslåt när han inte har något bättre att säga och bara vill avsluta diskussionen? :P

2011-11-01 @ 23:53:25
URL: http://pepernilla.blogg.se/
Postat av: Sofie

fortfarande riktigt kul!

2011-11-02 @ 11:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0