Hej då Svea

Oh herregud.. vilken jäkla dag..

Inatt kunde jag inte sova för fem öre.. 1,5 timme hade de gått sista gången jag kollade på klockan och då var den 01.10.. Sen ringde den 05.45.. Då gick jag upp till William och Oliver! Dom vaknade tidigit imorse, men det var bara mysigt, vi satt i derass rum och läste bok och sjöng. Sedan åt vi frukost ihop innan det var dax att gå hem med dom till dagmamman.

Mamma var ledig idag, så hon och jag har städat hela Tessans och Robins lägenhet grundligt. De var rätt trevligt! Bara knalla runt och lyssna på musik och sedan se ett riktigt snygg resultat. Så Tessan blev glatt överaskad när hon kom hem från rasten. Eftersom det är hennes födelsedag idag så kan de ju vara lite kul att det blänker hemma när man får hem gäster! Och som plåster på såret erbjöd jag mig själv ett bad. ett långt varmt bad, häärligt!:)

Så efter att ha fixat till mig lite drog jag iväg till Norrtälje, jag gillar att mottagningen på mobilen försvinner när man åker ut dit, haha!! Där iaf mmötte jag upp Lisa och Maria. Handlade ett par skit snygga skor, jag får visa en annan dag! Sen lite nödvändiga sista minuten saker!:)

Väl hemma sen var de bara kasta in alla mina saker innanför dörren för att sedan knalla upp till Tessan på födelsedagsfika. Trevligt att umgås och träffa massa folk! Tur att min kusin var där med, hade inte klarat av att åka iväg utan att säga hejdå till honom.

Och nu mina tre senaste timmar har jag packat och packat o packat. Det slutade med att jag var nere i källaren och hämtade ännu en till resväska. Så nu står det två st monster nedanför trappan som ska följa med mig imorgon!! Känns as spännande samtidigt som det är pissjobbigt att säga hejdå. Fick tårar i ögonen uppe hos tessan när jag sa hejdå till alla där, sen nu ikväll var jag tvungen att säga hej då till pappa, min bästa älskade pappi.. usch då rann verkligen tårarna. Tur att Mamma, Jossan och Gurra börjar tidigt imorgon för jag orkar inte säga hejdå och gråta mer ikväll! Har redan tillräckligt med tårar i ögonen nu när jag skriver detta! puha!!

Fan detta blev ett monster inlägg, men de är iaf så jag spenderat mitt sista dygn. Nu ska jag försöka sova några timmar, mina ögon går i kors just nu... Vi hörs igen när jag befinner mig på Norsk mark!!


Passande bild! ;)
Kommentarer
Postat av: Caroline

Så mysigt! Ha det bäst ! Puss

2011-12-01 @ 09:42:33
URL: http://piiccaboo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0