Lördag

Dagen till ära mår jag bra! wiho liksom.

Igår så fick jag förfrågan av syrran om jag skulle med ut. Men med mina slantar som jag har kvar tacka jag vänligt nej. Fick närmare en chock när jag kollade kontot, haha! Men ja jag fick svar att min utgång skulle bli gratis. så jaa varför inte då..?!

Vi drog hem på några föröl hemma hos Angelica. Sen när tiden var kommen drog hon med oss på någon rockbar inne i stan! :) Det var en trevlig kväll och jag ska nog tacka mig själv för att jag inte blandade massa skit igår, för idag kan jag stå på benen innan kl tre. vanligtvis händer inte det mig;)



Dock blev morgonen lite omtumblande.. Jag drömde om döden och när jag vaknade kände jag att Fan något har hänt.. När jag kommer ner får jag besked om en hemsk sak och jag börjar storböla på en gång. Det är så läskigt hur man kan känna på sig om det är något. Så jag avslutar detta med ett, Jag älskar dig ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0