Han var nog mer psyk än vi!

Idag så kom en unge med en tröja som hade massa fåglar på sig.. Och gissa om de såg ut som fåglarna som i Angry birds! Hahaha!! :D Fan jag stod och skrattade lite för mig själv samtidigt som jag var tvungen att krama om ungen ;D

Tänkte i huvudet "ready to play angry birds?" som när jag och Mattis var hos Rami i shoppen. Mathilda har dragit på sig hans tröja och står ute i butiken medans jag står framför skynket in till köket osv och kastar fram (vad det nu var) och låter som fåglarna gör och avslutar med ett fint "Booooooooom" :D
 
Man hör Rami innanför skynket fråga misstänktsamt what are you doing?! och att få ett svar som We play angry birds måste ha chockat honom.. haha eller kanske inte. Han var fan mer psykad än vad vi var i det!


Hahaha Mattis har precis dragit på sig tröjan och är laddad! ;D
Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hahaha ja vafan Rami kom ju ut och spelade med oss sen :D

2011-10-07 @ 11:30:00
URL: http://mathildaliksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0