hej hej hemskt mycket hej

Vi hade det riktigt mysigt hemma hos Amanda igår! Tacosen smakade faktiskt bättre än vad jag föreställt mig.. bara för att det inte är någon favoriträtt så inbillar jag mig att de typ ska smaka skit.. och så gör det inte de sen iaf, haha!:P

Idol är bra sålänge Linni är kvar, hon är ju så jäkla duktig alltså!! Efter ett tag när Idol har börjat så kom även Mehmet hem vilket resulterade i öl och vin drickande.. Bra rolig den killen är alltså, han slänger ur sig kommentarer från ingenstans. Jag och Amanda låg vikta i soffan! som han sa när Olle kom fram i rutan på genomgången "nämen vafan har inte han åkt hem än?" hahahah.. störd!!

Och som vanligt när vi umgås blir det en hel del snack om allt möjligt. Vi kom ju såklart in på politik osv. Och som jag brukar säga Det är farligt att disskutera politik.. haha! Man kan ju bli riktigt jävla osams alltså! :P

Efter all politik så övergick vi till astrologi. Vi båda tror ju på de som fan och Mehmet blev nog lite intresserade att höra om sitt egna tecken när vi satt där. :P alltid kul. Vi gjorde även de där testet med siffrorna. (Jag såg de på din blogg Pernilla och tyckte de va coolt så testade vi med!:))

Efter många timmars snack gick våra ögon i kors och eftersom A skulle jobba idag också så gick vi och la oss!

När jag kom hem imorse kände jag mig död typ.. kändes som jag var as bakis fast jag inte ens drack mycket.. men efter att jag gick ut och lekte med William och Oliver i lekparken så mådde jag lite bättre.. Alltså fyfan jag hade liksom på mig tjocktröja, flees och mössa.. Hej kalla tider..

Nu sitter jag barnvakt till de sovande barnen. Ska straxt gå hem och få i mig lite middag, great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0