Memories

Denna morgon har jag spenderat i mitt rum tillsammans med mor. Vi har rensat ut hela rummet och kastat saker som jag tänker kan va bra att ha som egentligen bara är skit. Så nu åkte allting. Skönt det försig..

Nu sitter jag och lyssnar på semmame. överaskande va? för den brukar jag ju inte spela ofta...


Kom och tänka på denna kväll när jag hör den! haha.

Jag, Mikaela och Tina började spontan dansa semmame utanför Alis shop. Slutade med att det sattet så as hög musik från Zekis bil och massa andra turkar kom och joinade oss, haha det var fan en riktigt rolig kväll! :D

Kommentarer
Postat av: Zandra

Sådant kan bara hända i alanya

2011-10-16 @ 16:09:46
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag önskar att jag fått uppleva såna kvällar i alanya också :)

2011-10-16 @ 17:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0