Monday

Dirr efter jobbet mötte jag upp min syster och där har jag spenderat hela dagen och kvällen. Käkade as god mat där som faster hade lärt Tessan att göra, mumma. Jag visste inte att min faster var en sådan fantast på att laga mat, eller så har jag bara inte fattat bättre i mina yngre dagar. Jag lärde ju mig som sakt att äta svamp för några veckor sen haha..

Igårkväll skickade jag ett mms till min syster där jag sjöng en gonattvisa. Och så pratade vi lite om det på jobbet idag då Maria min arbetskamrat tyckte jag var totalt dum i huvudet som kom på den idéen. Men jag såg på hennes blogg nyss att hon pratade om att hon ville ha en visa skickad eftersom hon hade lite sömnproblem. Så jag spelade nyss in ett nytt och skickade iväg till henne! Dock skrev hon inlägget för typ 2 timmar sen.. Hon kan ju ha somnat men det blir ju en trevlig överaskning när hon vaknar upp imorgonbitti! hahah! :D

Jag funderar fan på att börja med detta varje kväll;) Hahah.. Undra hur uppskattat de skulle vara! ;D



Jag och Maria!:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0