Söndag

Jag har varit sämst på att blogga idag.. Känns inte som att jag har något intressant att förmedla.. haha har jag någonsin de förresten? ;D

Har spenderat typ 4 timmar ute i skogen med pappa och moster för att leta svamp. dom två fick ihop rätt bra.. jag hitta ganska bra i början sen kändes de som att jag tappa ögat för de.. men ja sen snodde jag några på mosters ställe, haha! rätt kul hur jag låter som ett ledset barn..

M - Anna hittar du något?
A - nee knappt inte.. går bara runt här och hittar en här o en där...
M - Ja men kom och plocka här då, jag hitta massor!
A - OKEJ!

HAHAH.. jag är så jävla ful! ;D


Nu ska jag fortsätta att äta upp min majsburk jag påbörjat. Blev akuthungrig bara sådär!


*En tanke vill jag även skänka Turkiet för alla hemskheter dom är med om nu hela tiden!*
Kommentarer
Postat av: Pernilla!

jaa, asså jag tycker ju det just nu. det är ganska logiskt egentligen men nu har jag ju hamnat så mycket efter så jag liksom måste pressa in det i huvudet för att hinna ikapp. och så är det så jäääävla mycket grammatik att jag vill döda någon. men det kanske inte hade varit lika svårt om jag hade gjort allt i rätt takt från början och sett till att vara på alla lektioner? bli inte rädd för att jag skrev som jag gjorde haha, nu har jag suttit o pluggat i några timmar o tycker det är kul igen för att jag hajar grejen :D

2011-10-24 @ 01:16:17
URL: http://pepernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0