svaaamp

Idag har varit en riktig utedag. Moster frågade om jag och pappa ville med ut i skogen imorse och plocka svamp.. Hallååå tänkte jag, hur kul är det?! Har dock aldrig gjort det men de låter inte speciellt kul! WRONG. Det var ju skitkul! :D haha! och vilken jäkla terapi. Man kopplar ju bort precis allt. Synd att jag upptäckte denna terapi när säsongen är över!:P

Vi tänkte att vi bara skulle vara ute ett litet tag, tjena tiden sprang iväg till timmar! Och när jag hittade svamp blev jag typ som ett litet barn, haha! löjligt hur glad man kan bli! ;) så det resulterade att vi åt mat som innehöll svampsås idag också. lööövely!

Annars har jag väl inte gjort speciellt mycket ikväll, kollat på tv och spelat WF. Suttit totalt insatt i det. Men har nu tagit en paus. Tappade fokus helt. Men med tanke på mina konsentrations svårigheter tycker jag ändå jag skötte de rätt bra!;D
 

Jag, pappa och moster innan avgång ;D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0