Vilken tid ?!

Borde kanske sova nu men nää, inte trött!!

Satt o inte gjorde ett piss tidigare ikväll så jag och lillsis knallade iväg till gymmet ett tag. Sen gick vi förbi T o R för att hämta en sak då de slutade med att vi såg den senaste Irene Huss filmen. Det var rätt bra, jag gillar såna filmer!!

Så nu är jag nyduschad och ligger i sängen. Hoppades på att jag skulle vara trött nu men är ju inte de.. vet inte ens om jag börjar 7.30 eller 8.00 imorgon, haha att ha koll är min grej!;D

Men vet att jag slutar kl 15.00 HUR SKÖNT!?...Och då glider jag in till stan för att ha en myskväll med middag och idol hemma hos Amanda!:)


Jag kör bil på jobbet typ 1 år sen :P
Kommentarer
Postat av: Kristina

längesedan jag läste bloggar men älskar din blinkbild, SÅÅ ANNA PÅ DEN :D hiih puss <3

2011-10-06 @ 23:30:39
URL: http://www.nattstad.se/somethingspecial
Postat av: Sofiya

Sv: Yes, jag tror jag åker :)

2011-10-07 @ 14:44:31
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0