WTF ?!

Måndags fick jag förfrågan att stänga på torsdag.. Javisst sa jag..

16.00 lämnar jag avpricningslista och mobil, byter om och säger hejdå och går hem..
16.20 möter jag upp syster för promenad och går då förbi dagiset och pratar lite med en kollega.
16.40 får jag ett sms av Maria på jobbet..

M - Du skulle ha stängt idag!
A - Det var väl imorgon?
M - Nä det var idag :P du är väldigt poppis på jobbet;)
A - Och ingen säger något när jag säger hejdå när jag går heller..
M - haha nä jag vet, jaja vad gör det här om tusen år;)
A - Idioter. Då får dom fan skylla sig själva!

För de första kan de ju fråga då om rätt dag.. För de andra.. Om de vet att jag skulle stängt varför säger dom då ingenting när jag går där ifrån? Puckon!!

Ooooooo.... wtf liksom?!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0