-HAHAHAHAH

En invandrare går till sin kompis o säger. -eeeeyyooo min farsa dog idag,  - weyy ere sant??? Shiiiitt yao ja beklagar sorgen hur dog han?? -asså lyssna bre. Han skulle fixa vår parabol du vet sen han ramla från taket...- aboooo len fan va synd asså jag...- Tyst! låt mig prata färdigt, han kom till 3:e våningen o han höll i sig i i gardinerna du vet men sen dom gick av o han ramla - ay ay ay det måste vara... -heyyy tyst len ja försöker berätta! - aaahh förlåt förlåt... fortsätt -aaa o sen han kom till 2:a våningen då han tog tag i en blomkruka men sen den ramlade med honom lixsom... -Abriii jag bekla... -Shit re du e min kompis låt mig prata färdigt aaa min farsa e död yaao -aaah förlåt fortsätt.. -sen han kom  till 1:a våningen han tog tag i recket men den gick oxå av så han föll ner på marken men han klara sig... - Men..hur dog han ? -han förstörde huset bre, vi sköt honom...


Så jääävla rolig!! :D
Kommentarer
Postat av: Linda

Fy fan vad bra!!! så jävla klockren asså!!!

2011-09-27 @ 22:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0