6 september

Dagarna rullar på.. Timmarna blir fler än de som står på pappret, klagar inte då jag faktiskt behöver få in allt extra jag kan! Men en sak som är jävligt irriterande är arbetsskygga personer! Min tekanna kockar liksom över på sånt!! Men vad e det man brukar säga.. Någon annas död är en annans levnadsbröd... (Eller hur äre man säger?? Skit samma, ni fattar!)

Annars då.. har hållt på med mitt "hemliga" lilla uppdrag hela dagen. Några av er kopplar nu direkt till en speciell sak, men nej det är INTE det. Tyvärr!  Men har haft riktigt kul iaf!! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

määh vadå hemliga uppdrag, man blir ju jättenyfiken :P

2011-09-06 @ 22:56:25
URL: http://psykedeliaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0