9/9

Haha dagen började med en ovetande försovning.. Vilket jag sen fick höra heeela dagen... Eftersom vi har 3v rullande schema på fredagar så fick jag för mig att det var fre 3, men de var fre 1.. glider in 30 min sent cool lugnt..

M - Anna, va kul att du kom iaf.. du är 30 min sen!!!
A - haha va? är du seriös eller?
M - Jaaa, jag var här 07.20 för jag inte visste om jag börja halv eller kvart i.. men jaa jag fick börja jobba halv då du egentligen började....
A - hahah, men shit.. måste kollat fel på fredagarna..Är det inte fre 3 eller?
M - Nej anna, det är fre 1!!!!
A - haha aja jag kom ju iaf, de är ju tur ;)
M - Ja, men du ska få höra detta hela tiden framöver!!

Så fort det var något idag så fick jag höra "ja du kanske är lite trött och seg, du kom ju trotts allt 30 min försent!" Hahaha.. Men annars har det varit en jäkla bra dag måste jag säga!! :)

Idag fick vi ris och chilicorncarne och barnen spillde som VANLIGT alltid as mycket ris på golvet.. Undra om de gör det med flit som straff mot oss pedagoger bara för att dom får höra "nej inte så" ibland ;) haha man vet ju aldrig..

Kändes som att jag stod där i all evighet och sopade upp allting... tid tog det iaf..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0