Ä-n-t-l-i-g-e-n

Är jag klar.. puuhha!!

Nu ska jag umgås resten av kvällen med pappa.. eller vadå umgås....han har beslagtagit min Iphone igen och spelar Wordfeud... Så tjejer, ikväll är det ni som spelar mot min far och inte mot mig! haha! :P

"Vafan den här tar ju fan inga ord... aha jo sådär heter de ju.. hm connected error, dö din jävel.. hum vad var det jag tänkte på nu då.. mummel mummel...Nä nu snodde hon den jag skulle sätta.. sell för 73 poäng, nej nu jävlar måste jag chatta!"

"Anna nu fick hon 73 poäng, bara för att jag behövde de för att komma ikapp, nä blir så jävla arg! finns ju fan ingenstans där jag kan få in poäng just nu..."

Så låter det på ett ungefär brevid mig nu.. Min far börjar bli psykad av detta spel. Och han som princip aldrig svär (förutom under en fotbollsmatch!) så är ju detta brutalt! haha! ;D Och hans största motståndare är hans egna syster! haha shit vad de håller på! ;D

Jag ska nog fan spela in honom i smyg, så ska jag spela upp det för honom sen:D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0