Ångest

Vilken ångestdag detta är.. Börjarde få ångest igår på eftermiddagen, och idag vid lunch trodde jag att jag skulle bryta ihop totalt.. Fick kämpa för att hålla tårarna inne.. Jag vet exakt vad det beror på och jag vet varför det kommer just nu.. Tänka sig att allt är så jäkla olägligt..

Och som lite upp piggande så kan jag bjuda på en händelse i barngrupp..

Jag och några barn sitter och leker med lego då det kommer upp en kloss med en snigel på.. Jag säger "Nämen oj nu kom en snigel som också ville vara med.." Då hör man från andra delen av rummet vårat näst yngsta barn på straxt över 1 år säga "akta dig"

haha tyckte det var gulligt!!:)
Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag längtar så tills nästa lördag då jag får ro om dig...

Puss

2011-09-15 @ 14:11:07
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Postat av: Linda psykedeliaa

usch anna..ångest kommer fanimej alltid olägligt :/ hoppas det lättar snart, du vet vart jag finns annars, experten på området vettu :P kram

2011-09-15 @ 14:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0