BlirSåJävlaTröttPåMigSjälv

Kl. 08.00 skulle jag ha suttit i tandläkarstolen.. gör jag det?! Neeeeeeeeej..

Vi brukar ALLTID vända runt allmenackans blad på söndagkvällarna. Men tydligen gjorde vi inte det igår vilklet resulterade i panik imorse. Så jag kasta mig på luren men det var upptaget. Fan de går ju bra nu med tandläkaren för mig.. Måste boka om mina två tider jag hade inbokade nu..

Annars så har jag precis gjort iordning en turkisk omelett. Faktiskt as längesen som jag gjorde en och eftersom frukosten som erbjöds inte passade mig i smaken så gjorde jag iordning en! mumma! :)

A men ni får ha en najs dag!
Kommentarer
Postat av: Linda psykedeliaa

tack tack, ja jag ska tamejtusan fixa det här oavsett hur många utbrott jag kommer hinna med under tiden :P kram

2011-09-26 @ 15:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0